יום שני, 2 במאי 2011

הכנות לחתונה

שלום לכולם,
והרי דיווחים על האירועים היום:

ובכן,
יש כבר תכניה עם לוח זמנים מפורט. אפשר להוריד באינטרנט למי שמעוניין, זוהי חוברת די עבה, אז נא לשריין מספיק דפים!!
היום השמש לא היתה כל כך ידידותית, די מסתתרת, אולי לא מצאה חן בעיניה כל הפעילות הקדחתנית הזו, השיזוף של הבטלנים בכסאות הנוח מול הקתדרלה. במקום זה הופיעה רוח די חזקה ומפריעה.
היום גם התחילו לשחרר כל מיני הודעות לעיתונות כמו למשל שכועסים על כך שטוני בלייר וגורדון בראון לא הוזמנו כלל בעוד שכל מיני שליטים אזוטריים מהעולם כן הוזמנו כמו המלך של סווזילנד עם 40 נשותיו. איפה הצדק? פרסמו את הברכה שהנסיך הארי, השושבין, יקריא לפני כל המוזמנים, פרסמו אילו מזמורים ישירו בזמן ההליכה לאורך האולם המרכזי של הקתדרלה. כמובן מלחינים אנגלים, שלא תטעו לרגע, הם מדגישים את הנקודה. גם "שרוולים ירוקים" יושר, אם מישהו מכם דאג.
מה אומר, שמח! והכי חשוב, קייט, גם היא כדיאנה לפניה , ביקשה לבטל את המשפט המסורתי, ולא תגיד את ציווי הצייתנות לבעל!!!!. בחורה עלא הכיפק!!
הבוקר היתה חזרה נוספת בשעה 0930. הרחובות רוקנו ממכוניות שלאורך מסלול הנסיעה, קייט, הנסיך הארי , השושבין ויתר שושבינותיה תירגלו פעם נוספת...כשיצאו, נכנסו מיד למכוניות המחכות, אולם, צלם זריז הספיק לתפוס מחווה מרגשת ומלאת השראה מצד הנסיך הארי: הוא נופף לקהל המעריץ שהקיף אותם. איזה ממי! לא? הכתב נשנק מהתרגשות.
ההליקופטרים ליוו את השיירה מלמעלה וקייט בז'קט לבן וחצאית כחולה מיהרה להעלם בתוך הארמון. כמובן שהיה גם אופנוען שנסע לפני השיירה ומיהר אף הוא להעלם. הכתבים בהליקופטר נפעמו מההרפתקה .
"זוהי הפעם האחרונה שראיתם את קייט כרווקה", התלהבו באמפטיה, "מחר היא תצא מהקתדרלה- נסיכה ונשואה".

אני מפלסת את דרכי בקושי בינות לנחלי האדם המקיפים אותי. אך, העיקר שאספר לכם מנפלאות האירועים. אתם יכולים לראות שהתמקדתי בתמונות על המצלמות והצלמים, זה גן עדן לקורסים לצילום!.
נחשולי האנשים הולכים בשני טורים במקביל לטורי האוהלים, זה ממש מחזה אבסורדי, באמצע העיר, ערימה של אוהלים, ביניהם יושבים הבטלנים משוחחים, מתראיינים, אוכלים ובעיקר נהנים מהמהומה שהם מעוררים. הם האטרקציה העיקרית בינתיים, אחרי כל החזרות בכנסיה. עכשו מראיינים אותם והם מתמוגגים ומספרים על אהבתם העזה לזוג הנסיכותי וכמה באו מרחוק, ואיך שהם מחכים....

חדשה נוספת: ביטלו את הזמנתו של השגריר הסורי. הוא מתבקש במחילה, להשאר בבית. לא רוצים אותו.

ויש גם אנטי קליימקס: ראיתי בחור עם חולצת טי שעליה היה כתוב  
"Anti Royal Wedding Reporter" עם מצלמה, לצערי, לא הצלחתי לצלם אותו. כמעט רגמו אותו בדגלים, כל עדת מעריצי המלוכה..

וכל זה עדיין לא החתונה, אז מה מחכה לנו מחר?

להתראות ולילה טוב!
ממני המשוטטת ומביאה עדות נאמנה.
אלינור

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית